MFT September Release Countdown Day 5

Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 4 september 16.00 (onze tijd ;-))

Ik heb de afgelopen weken lekker verder geëxperimenteerd met Distress inktjes, en I'm hooked! Dus de komende dagen veel spetters en blobs hahaha. Alle achtergrondjes die je zult zien zijn gemaakt met behulp van de Distressed Patterns stempelset want hee ik hou van spetters maar met wel een beetje controle gemaakt uiteraard hihi. Voor vandaag een kaartje met de  nieuwe Mod Birds stempelset. Een setje met gekke vogeltjes die je in twee stappen stempelt. Eerst de omtrek en daarna vul je het vogeltje in met een kleurtje inkt. (Of je slaat deze stap over en kleurt met een kleurmedium dat kan uiteraard ook) Samen met het vogeltje heb ik een tekst gebruikt van de Sassy Pants Best Friends stempelset, heel veel grappige tekstjes! De cirkels heb ik gemaakt met de Circle STAX set 1 en 2 simpelweg door twee cirkels te pakken die precies in elkaar passen, op cardstock te leggen en ze door de Big Shot te halen. Easy peasy en met een leuk resultaat!


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

8 opmerkingen

  1. Your layout and colors are wonderfully done.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the circles in the background and that you have 2 different colors of cardstock that frame your image.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, spetters zijn te gek, hou ervan! En ook van kaartjes zoals deze, heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat maar komen die spetters en blobs! Ik gebruik ook graag en veel mijn distress patterns stempel. Als ik spetter met een kwastje komt de verf meestal meer op mijn bureau dan op mijn kaart terecht! Ik vind je kaartje weer geweldig leuk! Deze coole vogeltjes gaan op mijn wish-list.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this beautiful card. One of my favorites from this release is the Mod Birds which I envisioned using for whimsical cards, yet you made it very classy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card, lovely color combination!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top