Mix 'n Up! Maandag #40


Hoi! Het is maandag dus een kaartje op mijn blog gemaakt met de Mix 'n Up! van dit kwartaal. De kaartjes van de Delightfully Detailed Memories and More Cards en het Tranquil Textures DSP uit het pakket kunnen heel goed met elkaar gecombineerd worden en dat heb ik dan ook gedaan met dit kaartje. De tekst komt van de My Favorite Things Anything but Basic Birthday Wishes stempelset en heb ik met zwarte inkt op de ticket gestempeld. De ticket is zelfgemaakt (een how-to vindt je hier) met een gaatjes tang en de MFT Be Mine Banner Die-namics ( het gestitchte randje)
De giraf, takje met kikker en de achtergrond heb ik gestempeld en gestanst met de Animal Outing en Animal Friends Thinlits. Check dat leuke gestanste achtergrondje, cool!


De Mix van dit kwartaal is verstuurd, heb je je opgegeven dan valt het prachtige pakket bij jou in de bus vergezeld met een nieuwsbrief gevuld met ideetjes om mee aan de slag te gaan.
Interesse? Mail naar: mixnupkit@gmail.com Voor meer info betreft de Mix 'n Up! Kit kun je op het logootje klikken in de sidebar van mijn blog.

Fijne maandag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top