Mix 'n Up! Maandag #41


Hoi, maandag en de vakantie is voor een gedeelte van het land alweer voorbij. Gaat veel te snel! Het weer is wisselvallig en iek wat is het laat licht en vroeg donker. Gisteren zaten wij nog heerlijk op een terrasje hoop dat we dat voorlopig nog even kunnen doen voordat het te koud word ^_^ Anyway, ik heb een kaartje gemaakt met de Mix van dit kwartaal, ik heb alleen het cardstock gebruikt en zelf wat items toe gevoegd. De prachtige Tropical Chic Bundle heb ik gebruikt voor deze pocket kaart....wauw wat een mooie stansjes! Je hoeft niet veel toe te voegen om een mooi kaartje te maken.

De Mix van dit kwartaal is verstuurd, heb je je opgegeven dan valt het prachtige pakket bij jou in de bus vergezeld met een nieuwsbrief gevuld met ideetjes om mee aan de slag te gaan.
Interesse? Mail naar: mixnupkit@gmail.com Voor meer info betreft de Mix 'n Up! Kit kun je op het logootje klikken in de sidebar van mijn blog.

Fijne maandag!
Inge

3 opmerkingen

  1. Zeker een hele mooie mal, Inge. Mooi kaartje met een verrassing er in en wederom mooie kleurtjes. Ik heb gelukkig nog een weekje vakantie en het weer....ach goed knutsel weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik ben ook voor deze bundel gevallen. En nu ik hem bij jou zie heb ik zeker geen spijt. Leuk ook om hem een keer in andere kleurtjes dan roze/groen voorbij te zien komen! Gaaf gedaan weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mooi ! die snijmal staat alvast op mijn verlanglijstje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top