Stempel op Reis #4


Hoi! en goedemorgen. Vandaag weer een stempel op reis blogpostje samen met  MarikenEllenNicoleLarissa en Jolanda. De stempelset die deze keer werd opgestuurd is er eentje uit de collectie van Mariken en is van AlteNew en heet Hug Me Ik snap wel waarom dit setje destijds in Mariken haar mandje is gevallen hihi, hij is supercute!

Voor de pocket die ik heb gemaakt stempelde ik het beestje uit de set met de grote tekst erachter, de tekst heb ik weggeknipt en om zijn nekje heb ik een stippeltjes papiertje gepaperpieced. (eerst nog een keer het beestje met sjaaltje stempelen op stippeltjespapier en daarna alleen het sjaaltje uitknippen)
Verder versierde ik de voorkant met diverse Diecuts (oa Stampin 'Up!) en de happy birthday tekst.


Op het kaartje zelf heb ik de grote afbeelding gestempeld met een kleine bijpassende tekst erbij.

Kijken jullie mee naar de blogs van  EllenMarikenNicoleLarissa en Jolanda. Ben zelf ook natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar wat zij met deze set hebben gemaakt!
Fijne maandag,
Inge

8 opmerkingen

  1. Wauw, wat leuk en mooi weer Ing! Het beestje in het wit, geweldig is dit! Topidee erbij!
    Fijne dag, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf pocket met kaartje, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om een pocket kaart te maken! Ik vind hem helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk deze pocketkaart! Mooi ook dat je hem schuin afgesneden hebt. En ja dat vosje.. om te knuffelen is hij hè! Topkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een heel erg leuk kaartje is het geworden ! erg mooi, de snijmal met geometrische figuren is top ! moet hem misschien eindelijk een keertje uit de verpakking halen ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf idee om een pocketkaart te maken met deze reisset! Gestippelde halsdoekje staat helemaal leuk. Vosje is gaaf, hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart, mooie kleurtjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top