Craftdate!

 Afgelopen zaterdag hadden Ellen, Mariken, Sandra en ik weer onze Craftdate. Helaas kon Inge er deze keer niet bij zijn wegens omstandigheden, we hebben je gemist Ing!
Dit soort dagen laadt je op, heerlijk even kletsen over van alles en nog wat, tussendoor lekker appeltaart eten (met dank aan Mariken, hij was weer heerlijk...yummie!) veul lattetjes, en ook nog knutselen. Kijk, wat wil je nog meer ^_^


Voor de ochtend had ik twee projectjes voorbereid, deze heb je al in andere vorm eens op mijn blog zien verschijnen. Ik maakte een doosje met een reep erin en bovenstaand kaartje.


Als eerste wisselden we cadeautjes uit, dan voelt het altijd even als Sinterklaas. Kijk nou wat mooi en leuk allemaal. Een prachtige tag van Ellen (die stempelset staat nu op mijn verlanglijstje hahaha kassa!) met een etuitje,washi,  pen en potlood. Een geweldig mooi en gedetailleerd gestippeld schaaltje van Mariken met lekkers erop en een lief mini kaartje en een gehaakte cactusje van San! Ik hou hier zo van!!!


In de middag kregen we stippel les van Mariken en oh wauw wat is dit enig. Bovenstaand schaaltje heb ik gestippeld, er zitten nog aardig wat schoonheidsfoutjes in maar ik vond het echt zó ontzettend gaaf om te doen. Dank je wel Mariken, weer een nieuwe uitdaging erbij. Had ik al verteld dat dit soort dagen altijd geld kosten whahaha. Kijk op Mariken haar blog voor prachtige gestippelde voorbeelden!

Meiden ik heb weer genoten en ben dankbaar voor jullie vriendschap die mij heel dierbaar is! Ik ga nog even nagenieten. Alvast kijken wat ik kan bestippelen ;-)

Fijne maandag!
Inge

2 opmerkingen

  1. Och Ing, wat een gezellig berichtje! Als ik het lees, word ik weer helemaal blij! Zulke dagen zijn onbetaalbaar. Zo gezellig, zo leuk en ook zo bijzonder. Jouw projectjes waren zoals altijd weer supergaaf en geweldig voorbereid. Thankxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hier nog zo een! Geweldig verslag van onze topdag! Ook ik geniet intens, en ben zo blij met jullie! Jouw workshop was weer top, echt super! Liefs en dank je wel! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top