MFT September Just Add Color


Goedemorgen allemaal, vandaag laat het MFT team jullie nog meer mogelijkheden zien met de producten van deze maand. De release is weer als vanouds fantastisch en ik denk wel  dat er voor iedereen wat wils bij zit! In de spotlight nu het kleur medium wat je gebruikt om de setjes in te kleuren. Ik koos voor Copic Markers.

Ik stempelde voor Pure Innocence Sending Blessings en combineerde haar met de Miss You Die-namics en een tekstje van de Playful Giraffes stempelset. Op de achtergrond de Distressed Patterns stempelset met Distress Ink Faded Jeans.

Pure Innocence is gestempeld op Blending Card By X-Press It met MFT Black Licorice Hybrid Ink en gekleurd met Copic Markers in de kleurtjes:
Huid: E21, E13, E50
Haar: E23, E25, E27, E29
Laarsjes en Rok: E40, E41, E42, E42, E44
Vest: B91, B93, B95, B97, B99
Shirt: W0, W1, W3


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge

1 opmerking

Back to Top