Mix en Match #27


Hoi! Lekker, een nieuw begin van de week en het is tijd voor...koffie! ;-) ...en een Mix en Match post gezellig met Ellen, Mariken en Sandra ( Inge heeft even een time out) San mocht deze keer het pakketje samen stellen en met deze materialen had ik al best gauw een kaartje klaar! De papiertjes die ik kreeg met de koffiecirkels vroegen natuurlijk om een koffie kaartje.

Ik maakte laagjes met alle papiertjes en de frame. Daarop een uitgestanste koffiebeker van de LLD Coffee Cup Die-namics. Het ribbeltjeskarton zat in het pakketje.
De Hallo tekst heb ik gestanst met de Create A Smile Hallo stans en de Groetjes zijn gestempeld met de stempel die ook in het pakket zat, blij mee! Deze is van Cats on Appletrees, onwijs leuk dat ze ook nederlandse tekststempeltjes hebben!

Klikken jullie met naar Ellen, Mariken en Sandra? Ben weer heel nieuwsgierig naar wat zij hebben gemaakt.

Fijne maandag, maak er wat van!
Inge

6 opmerkingen

  1. Deze is leuk! Net als Ellen ook een koffiekaartje. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, yess, nog een koffiekaartje, en zo’n gave!! Ik hou ervan! Liefs vanuit Tenerife! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje! Leuk gemaakt.
    En inderdaad, net koffiekringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha onze kaartjes lijken wel op elkaar.....alleen zeg ik het met bloemen ;-) superleuk kaartje weer Ing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahaa, jij zag de koffiekringen ook, das duidelijk :-) Superleuk met die grote latte-beker erbij. Die hallo-stans is trouwens ook gaaf. Zo leuk, gewoon hallo en geen hello. Fijne avond nog xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top