Mix 'n Up! Maandag #43


Hoi en goedemorgen, Happy International Coffee Day is het vandaag! Ik vier het met een extra Latteetje.  Ik hou van koffie maar wel van "kindertjeskoffie" zoals mijn lieve tante Nanny het altijd noemde, veel melk weinig koffie ;-)

Deze dag vraagt natuurlijk om een projectje. Ik mixte voor vandaag Stampin'Up! met Altenew. Het kopje maakt ik met de SU Square Pillow Box Thinlits Dies ( retired) De leuke papiertjes zaten in een pakket van Carmen (Tea Room Suite) en kocht ik een paar maanden geleden maar had er nog niets mee gedaan #shame
Ik heb de papiertjes nu niet gecombineerd om een thee projectje te maken maar een voor koffie gezien de festiviteit vandaag hihi. De tekst stempeltjes komen van Altenew Het kopje vulde ik met twee Latteetjes en een chocolaatje, een lief cadeautje voor een vriendin is het zo geworden.

Hele fijne (koffie)dag!
Liefs, Inge

1 opmerking

Back to Top