Bellarific Friday


Hoi, leuk dat je langs wipt! Een kaartje met een wat ouder Stamping Bella Stamps stempeltje voor de Bellarific Friday van vandaag. Melinda has a Map heet dit stempeltje. Ik stempelde haar met zwarte inkt en kleurde haar met Copics. Het frame heb ik gestanst met de Snapshots Polaroid Cut It out Die
De tekst komt van de Birthday Sentiment Set, ik heb een tekst los geknipt van de Smile. Enjoy. Celebrate tekst. De boompjes op de achtergrond ( ha, er staat er eentje scheef zie ik nu, nah ja in de natuur is ook niet alles kaarsrecht dus heb het zo maar gelaten hahaha) en de bergen heb ik ook gestanst.

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!
Liefs,
Inge

1 opmerking

  1. Wat een leuk kaartje dit Inge! Het scheve boompje is inderdaad wel een heel grappig detail. Alsof het net flink gestormd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top