Stempel op Reis #5


Hee hoi, leuk dat je langskomt. Vandaag een Stempel op Reis post met mijn mede bloggers Ellen Jolanda, Larissa, Mariken en Nicole. De stempel die rond ging is van Studio Light en kwam bij Larissa vandaan. Het stempelsetje bevat twee stempels van vlinders in een beetje soort en met van  schetsachtig stijltje. Ik heb hier gekozen om de kleine vlinder te gebruiken. Ze is gestempeld met zwarte inkt en daarna uitgeknipt. (Weet niet of er een bijpassende stans bij hoort maar knippen ging ook prima.)
Ze is geplakt op een klein kadootje welke ook al bij de eigenaar is en die heeft wellicht de M en M's er al uitgesnoept hahaha. Pakje is gemaakt van een stukje design papier van 15 cm x 15 cm welke is opgerold en dubbel gevouwen aan de uiteinden.


Kijken jullie mee naar de blogs van  EllenMarikenNicoleLarissa en Jolanda. Ben zelf ook natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar wat zij met deze set hebben gemaakt!
Fijne zaterdag,
Inge

9 opmerkingen

  1. Wauw, ook al zo’n topcreatie! Zo gaaf om alle verschillende uitwerkingen van één stempel te zien! Zie je morgen, onwijs veel zin in! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke cadeauverpakking geworden! Het schaartje dat je nu veel gebruikt op je foto's is een klein detail, maar geeft je foto's een leuke sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die m&m's zijn vast al op. Als je daar eenmaal aan begint! Mijn jongste zus en ik roepen bij ieder probleem altijd.. "Zolang er M&M's zijn is er hoop!" Je verpakking is superleuk. Jij bent echt een kei in het verpakken van chocolade! (Mijn kwaliteiten liggen meer in het opeten er van..) Grappig om te zien hoe verschillend iedereen met deze stempel aan de slag is gegaan. Ik verheug me op de volgende ronde. Veel plezier op de Kreadoe morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doosjes, verpakkingen daar ben jij echt een kei in. Dit ziet er ook weer prachtig uit. De vlinder komt mooi tot z’n recht zo. Hier in huis zouden de M&M’s geen lang leven beschoren zijn ;-) Tot morgen, zin in xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, zo lief dat je dit naar mij gestuurd hebt. & de M&M’s zijn inderdaad al opgegeten, oeps.
    Echt prachtig gemaakt en dank je wel dat je het naar mij gestuurd hebt. Heel mooi!
    Fijn weekend. Veel plezier op de kreadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk al die variaties met één stempel! Tof op je kadoverpakking!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke manier om M&m’s te geven! Het was een hele uitdaging maar bij iedereen erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top