MFT December Release Countdown Day 4


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 11 december 16.00 (NL tijd)

Woohoo een koffiesetje van Birdie Brown! Friends at First Sip heet deze set en is vanaf as. dinsdag te koop met bijpassende Friends at First Sip Die-namics. Deze set heeft verschillende afbeeldingen met bijpassende koffie teksten...LOVE! De witte achtergrond heb ik bestempeld met de Distressed Patterns stempelset en daarna heb ik de koffiekopjes eroverheen gestempeld met zwart. De blaadjes achter het meisje ( ja, ik vind het een meisje vandaar het hartje in haar haar maar uiteraard ben je helemaal vrij, het kan allemaal ;-)!) heb ik gestempeld met de Brilliant Blooms stempelset. Het meisje is gestempeld en daarna gekleurd met Copics. Voor haar truitje gebruikte ik de W serie van Copic en bestippelde daarna heel lichtjes met de blender pen zodat je het effect krijgt van een gebreide trui ( ik deed een poging hahaha)
Verder nog wat sequins/lovertjes en het kaartje is klaar, vind 'm erg geslaagd al zeg ik het zelf ^_^

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

5 opmerkingen

  1. Love the card and the design is so unique, awesome job

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I always love your style of maintaining white space but adding lovely layers. This card is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the way you incorporated the coffee cup on the background!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply inviting unique combination of elements with subtle colors!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top