MFT December Release Countdown Day 5


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 11 december 16.00 (onze tijd ;-)

Toen ik de Blueprints 33 Die-namics binnen kreeg, was ik helemaal happy. Yay weer een Blueprints Die-namics! En meteen daarop dacht ik cool hier maak ik een GateFold kaart mee. Simpel met een meteen leuk effect! Samen met deze Blueprints gebruikte ik de Over the Moon for Ewe stempelset en bijpassende Die-namics. Het schaapje en hekje zijn gekleurd met Copics.
Voor de gatefold stans je eerst het grootste formaat van de Bleuprints 33 Die-namics uit, daar leg je dan de opvolgende Die-namics op en stans je deze ook uit. Het restje wat je dan overhoud past precies in het frame en kun je versieren naar eigen inzicht.


En open met nog een schaapje en bijpassende tekst ^_^

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

5 opmerkingen

  1. What a unique way to use those dies!! I'm keeping this idea - and those sheep are darling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a clever use of the dienamics die to show off the sheep by creating a terrific gatefold card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fun card using the gatefold technique! So cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top