Stamping Bella, Up Up and Away Rosie and Bernie


Hoi! De laatste zondag van het jaar, nog twee nachtjes en dan zitten wel alweer in 2019. Tijd voor goede voornemens voor een nieuw fris jaar. Ik kan niet wachten op de eerste bos met tulpjes op tafel, een klein stukje voorjaar, heerlijk! Maar eerst vandaag nog even shoppen ( ja alweer hahaha) bij Ikea met de jongste. Zij rijdt, zo trots op haar! Ik navigeer nou dan weet je het wel hihi hopen dat we aankomen bij Ikea :P

Vandaag een kaartje met Stamping Bella's Up Up and Away Rosie and Bernie. Rosie and Bernie zijn gestempeld op Blending Card BY X-Press It en gekleurd met Copics. De tekst Lve it Up komt van de Birthday Sentiment set en is gestempeld op zwart cardstock met Versamark en geembost met wit embossingpoeder.
Tot 1 Januari 2019 kun je met 20% korting shoppen bij Stamping Bella Stamps, happy shopping!

Voor de nederlandse fans, je kunt de Stamping Bella stempels oa bestellen bij Doe@Ding (klik)

Inge

1 opmerking

  1. Ooh, wat vind ik dit leuk! Die eenhoorn...zo tof! De kids in mijn klas hebben me aangestoken...I love unicorns! Voor jou en je gezin alvast een hele gezellige jaarwisseling! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top