Color Challenge #114


Hee hoi! Een nieuwe kleuren challenge op het My Favorite Things Challenge blog met deze keer echte lente kleurtjes, jippie! Lemon Chiffon, Limelight, Cotton Candy en Razzle Berry

Ik maakte een kaartje voor een lieve vriendin die wel even een kaartje kan gebruiken en dan vooral een vrolijk kaartje in frisse tintjes. Ik gebruikte voor dit kaartje veel materialen en heb alles met elkaar gecombineerd. (Alle gebruikte materialen vind je hieronder.) De mooie bloemen set is de Painted Petals stempelset en deze heb ik hier samen gebruikt met een oudere set LLD Perk Up en de LLD Coffee Cup Die-namics. Op de achtergrond de Typerwriter Text achtergrond stempel.

Afgelopen zaterdag had ik een Craft Date met een aantal van mijn crafty besties, supergezellig en in de middag leerde Mariken ons de beginselen van Art Journaling/Mixed Media. Ik vond het best lastig want ik ben een C&S meisje. Ik hou van veel, heul veul wit op mijn kaartjes. De hele felle artsy projecten vind ik prachtig om te zien, Mariken is er een kei in, maar zelf zoek ik een beetje een cleanere weg in deze stijl . Ik heb sowieso geleerd om een totaal andere kijk op stempels, verf en stencils te krijgen en ga lekker experimenteren in mijn Journal of als ik tevreden ben op een kaartje een beetje zoals hier. Ik hou van dit soort leerprocessen en uitdagingen, het houdt je fris om zo nu en dan compleet buiten je comfort zone te gaan!


Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as. woensdag 10 April de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

4 opmerkingen

  1. wat leuk gemaakt, lekker frisse kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fris en fruitig kaartje in deze heerlijke lentekleurtjes! Leuk dat Mariken je geïnspireerd heeft tijdens jullie knutseldagje. Ik herken je verhaal wel een beetje. Soms is het best lastig trouw te blijven aan je eigen stijl als je al die mooie technieken en stijlen voorbij ziet komen. Dat het wel kan bewijzen jij, Ellen en Mariken wel, ik haal jullie werk er zo uit, ongeacht de kleuren of techniek. Ben benieuwd wat je met je art-journal gaat doen. Een leuke uitdaging weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Heerlijke kleurtjes.
    Gezellig dat knutselen bij Mariken. Inderdaad is zij al heel goed met stempels en inkt. Door workshops en knutselen bij hobbymaatjes zie je weer heel andere ideeën. Zo heb jij mij weer geïnspireerd met jouw kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, zoet lenteachtig kaartje! Leuk. En ja, zaterdag was ook weer helemaal leuk. Veel geleerd en weinig wit, hihi. Ik vind het ook lastig en dat terwijl ik de resultaten bij anderen altijd prachtig vind. Bij jezelf blijven, daar gaat het om (zijn dat geen wijze woorden ;-))!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top