MFT Color Challenge #116

Hoi en hallo, vandaag de twee-wekelijkse kleuren uitdaging op het My Favorite Things Blog met de kleuren Blu Raspberry, Limelight, Coral Crush en Cotton Candy. Supervrolijke, zomerse kleurtjes en ik maakte er een baby kaartje mee.

De Bundle of Baby Die-namics blijft een leukerd, al die schattige babykleertjes en bijpassende accessoires zoals het enige ienimini kledinghangertje. Bij deze set past de Welcome, baby stempelset waar hele leuke originele teksten in zitten. Ik stempelde de achtergrond met de Congrats tekst en stempelde hier wat spetters overheen met dezelfde kleur. Het tagje gebruikte ik om de lay out te maken en het lieve babyrompertje op te plakken met foam tape. De tekst past er perfect bij. Ook op de envelop stempelde ik nog een tekstje. Klaar voor een nieuwe wereldburger ^_^
Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met woensdag 8 Mei de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge



Geen opmerkingen

Back to Top