Paas Swap


Hee goedemorgen op deze eerste paasdag! Het belooft heerlijk weer te worden dus dat is al een pluspunt ;-) Vandaag mag ik het pakje openen wat eerder deze week al bij mij op de mat lag, yay!!! Het is weer tijd voor een swapje, een paasswap deze keer samen met Ellen, Mariken, Inge en Sandra.


Ik maakte een pakketje voor Mariken en sloot hierbij bovenstaande kipjes kaart. Kipjes en eieren ze horen bij Pasen. Ik gebruikte materialen uit de Mix 'n Up! van dit kwartaal waarin onder andere het mooie groene papier met blaadjes zit. De kip en het eitje komen uit een retired set van Stampin'Up!


Tags zijn altijd leuk en ik maakte ook deze met materialen uit de Mix 'n Up! Het witte cardstock kreeg een linnen structuur met de Stampin'Up! embossingfolder die ook uit de Mix komt.  Kipje is geembost op groen cardstock.

Ik ben heel nieuwsgierig naar mijn pakketje dus ga deze zo openmaken, spannend! Altijd een feestje deze swaps. Wat er in mijn pakketje zit kun je terugvinden op mijn Instagram, linkje rechts boven in de zijbalk, enjoy!

Hele fijne eerste paasdag, geniet!
Inge

1 opmerking

Back to Top