MFT Color Challenge #118

Hee hoi! Een kleurenuitdaging op mijn blog vandaag met onderstaande kleurtjes Grout Gray, Cement Gray, Coral Crush en Limelight.

Ik besloot de visjes van de BB Gill Friends stempelset te gebruiken op dit kaartje. Voor de lay out nam ik de Stitched Square STAX Die-namics en de label heb ik gestanst met de Fold-Up Tags Die-namics. De visjes zijn gestempeld op Bristol Smooth Watercolor Paper en gekleurd met de Zig Markers en de blenderpen. De tekst vind ik er erg leuk bij, vooral in combinatie van het sippe visje en het blije visje ^_^

Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met woensdag 12 Juni de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

3 opmerkingen

  1. Hoe verzin je het toch altijd weer. Superleuk deze visjes!! En het sippe visje... je zou hem zo een knuffel willen geven toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 kleine visjes: en jij maakt er zo'n leuk kaartje mee! Erg leuk gedaan. De kleurtjes zijn niet zo eenvoudig, maar dat is voor jou zo te zien geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top