The Stamp Market, Little Letterboard


Chocolate is always a good idea, ik denk dat een heleboel mensen die helemaal met mij eens zijn hahaha. Ik maakte dit doosje zelf op maat precies groot genoeg om een blok Ritter Sport in te stoppen. Op het doosje heb ik de letterboard uitgestanst met de Little Letterboard van The Stamp Market, een relatief nieuw merk wat ik helemaal geweldig vind. Mooie stansjes en stempels!


De lettertjes zitten in de dezelfde set en heb ik uit wit cardstock gestanst en daarna opgeplakt met een glue pen. Dit is even een priegel werkje maar door de lijntjes van het letterboard kun je ze goed recht krijgen.Het ballonnetje wat ik erbij heb geplakt is van My Favorite Things Stamps, Heart Balloon Die-namics. Het blaadje wat onder de letterboard vandaan piept is ook van The Stamp Market, Botanical Beauty

Hele fijne en gezellige dag vandaag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top