Bellarific Friday, Cacti


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blogdeze keer met de stempels uit de oudere collectie. Ik koos voor de Cacti stempelset, de Cacti Cut It Out Dies samen met de Smile Sentiment Die Set

Cactussen zijn sinds een tijdje weer helemaal "in" en ik vind het de ideale plant als je niet zulke groene vingers hebt zoals ikzelf :P
Ik stempelde de cactussen op Blending Card By Express It en kleurde ze met Copic Markers, daarna zijn ze uitgestanst met de bijpassende Cacti Cut It Out Dies. De lay out is gemaakt van verschillende kleuren cardstock met als bovenste laagje een stuk watercolor paper welke ik heb bestempeld met spetter stempels en Peacock Feathers Distress Inkt. De Cactussen zijn opgeplakt en daarover heen stanste ik de Smile tekst met de Smile Sentiment Set. De tekst hieronder is gestempeld en komt eveneens uit de Cacti stempelset. Nog wat bling en een opkikker kaartje voor een lieve vriendin is klaar!


Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top