MFT August Release Countdown Day 3


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 6 augustus 16.00 (NL tijd )


Ik koos voor vandaag voor de nieuwe set van Birdie Brown Squirrel! en wist meteen dat ik iets met die Nuts moest doen hihi. Bij de Deen (supermarkt) kocht ik een "straatje" met Ritter Sport Mini mét nootjes en maakte hier een verpakking omheen. De bovenkant van de verpakking bestempelde ik met het nootje uit de stempelset. De eekhoorns zijn gestempeld op Blending Card By X-Press It en gekleurd met Copics. Het grasgedeelte heb ik gestanst met de Tucked In Turf Horizontal Die-namics Het gras word zo uitgestanst zodat je ertussen een beestje of iets anders kunt plakken, leuk he :D


Je kunt de verpakking er zo afschuiven zonder het doosje te beschadigen.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

1 opmerking

  1. Cute layering and background stamping with the little acorn, you always make such fun things

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top