MFT Birthday Project August

Hoi! Vandaag de maandelijkse MFT Birthday Challenge, en deze keer staat de challenge in het teken van... gift cards! Oftwel hoe geef je het cadeau geven van een Gift Card een persoonlijk tintje.

Ik maakte een envelopje in een envelop en gebruikte ook de Sweet Birthday Wishes van Birdie Brown welke weer opnieuw is gereleased afgelopen dinsdag. De flap van de envelop beplakte ik met een vel uit het Sweet Stack Paper Pack. Om de envelop heen maakte ik een wrap van wit cardstock met hierop het meisje uit de Sweet Birthday Wishes stempelset. Ik kleurde haar met Copic Markers


Hier zie je het kleine envelopje open met hierin een Gift Card verstopt. Het envelopje sluit door middel van twee magneetjes.

Close-upje ^_^
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. I really love how you repurposed an envelope!! Of course, you could also make your own new one. But i didn't see that you made a new one from your directions. Either way, I love love this idea & way of presenting a gift card!!! Also, you did a fabulous job coloring the girl on the front of the belly band!! She's so cute & the colors seem to match the patterned paper perfectly. I have also never seen this technique or a gift card given this way. FANTASTIC JOB!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome envelope in an envelope gift card holder!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top