Mix en Match #35


Hoi, ben ik weer is een drukke zondag op mijn blog want ik heb voor vandaag drie posts *waaah* Op deze zondag sinds een lange tijd een nieuwe Mix en Match! Is lang geleden na een  mega zomerstop maar we gaan weer met frisse moed van start. Voor vandaag koos Inge een leuke schets


Ik wilde al langer een kaartje maken met dit schattige meisje van hÄnglar and Wings dus mijn uitgangspunt voor dit kaartje was dan ook dit stempeltje, Hjärteflicka ( hartjes meisje) Ze is gekleurd met mijn Zig Markers en de Zig Blenderpen. De mooie papiertjes komen van Stampin'Up! ben groot fan van hun patterned paper! Ook het geribbelde karton komt weer terug en dat vind ik helemaal te wauw, geeft een kaartje vaak net een extra stoere touch zodat het geheel niet te zoet word.

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie mee naar Sandra, Ellen, Mariken en Inge? Tot vanmiddag voor nóg een kaartje, yay ^_^

Inge

4 opmerkingen

  1. Wat een mooierd is dat! Schattig stempeltje en een heel tof kaartje! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo’n leuk kaartje! Leuk om te zien hoe jullie er allemaal je eigen draai aan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes Ing. En een prachtig afdrukje. Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top