Gift Card Fun

Hoi! Voor vandaag maakte ik een kaartje met wat extra's, ik hou daarvan. Net het onverwachte wat je uit een kaartje kunt toveren ^_^ Ik gebruikte hiervoor de My Favorite Things Stamps Paper Pag Treat Box Die-namics maar maakte in plaats van een doosje een tasje. Dat is heel simpel te doen als je twee keer de stans uit wit cardstock stanst en wat delen wegknipt zodat er een plat tasje ontstaat.

Ik vulde het tasje met wat vloeipapier ( Ikea) en versierde verder met de Little Hello Die-namics. Het schattig kleine tagje stanste ik met de Stitched Tiny Tags Die-namics. Nog wat extra teksten erbij en voila een leuke gift card om cadeau te geven of op te sturen.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Hele fijne dag allemaal,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top