hÄnglar and Wings, Smådjävlar


Hoi en goedemorgen! Van het weekend mocht ik nieuwe stempels ontvangen van hÄnglar and Wings, altijd feest zo'n envelop! Ik kan ze nog niet allemaal laten zien maar de Mixed Media stempels kun je al hier in de online shop vinden.


Nog steeds in Halloween sfeer maakte ik deze kaart met de Smadjävlar ( little devils) stempelset in combinatie met de nieuwe Mixed Media Bakgrundtext. Ik maakte de achtergrond door de hartjes en de tekststempel te stempelen op de witte basis van de kaart. Het meisje is gestempeld op Bristol Smooth Watercolor Paper met Versamark zwart, besprenkeld met clear embossingpoeder en verhit met de heat tool. Daarna is ze ingekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen.

Ik wens jullie een goed begin van de week,
Inge

1 opmerking

Back to Top