MFT Color Challenge 128

Hoi hallo, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de twee wekelijkse kleuren uitdaging van My Favorite Things Stamps. De kleuren combinatie deze keer is met Field Day, Sour Apple, Orange Zest, Gravel Gray

Ik maakte mijn laatste Halloween kaartje voor dit jaar, al mijn Halloween kaarten liggen klaar om gepost te worden en mogen pas geopend worden op....Halloween avond natuurlijk ;-) De kaart is gemaakt met de super schattige Frightfully Sweet stempelset van Birdie Brown. Ik stempelde met Memento zwart en kleurde ze daarna in met Copic Markers. Voor het gemak stanste ik ze uit met de bijpassende Frightfully Sweet Die-namics maar je kunt ze ook heel goed uitknippen. De letters Boo heb ik gestanst met de Impact Alphabet Die-namics....Hoppy Halloween!


Je hebt tot en met woensdag 6 november de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige donderdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top