hÄnglar and Wings, Pyntande Tomtar


Goedemorgen! Een nieuwe week een nieuw hÄnglar kaartje op mijn blog. Deze keer gemaakt met de Pyntande Tomtar stempelset waar ik het jongetje van heb gestempeld op Bristol Snmooth Watercolor Paper met Versafine Black. Daarna is hij gekleurd met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De tekst komt van de English teksten set van hÄnglar and Wings.


Voorde lay out heb ik de kleurtjes terug laten komen waarmee ik de kabouter heb ingekleurd. Op de achtergrond verder een krans die ik heb bestempeld met Distress Inkt en een spetter stempel.

Ik wens jullie een goed begin van de week, happy monday!
Inge

1 opmerking

  1. Whoaaah wat een gaaf kaartje!! Ik heb veels te lang niet geblogd en zie nou die gave Hanglar stempels weer. Ik was er altijd zo'n fan van en nu kun je ze weer kopen? Superrrr gewoon.
    Helemaal heppie de peppie.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top