November, Are You Ready? - 2 Days Until the New Release

Hoi, leuk dat je langskomt! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 november 16.00 (NL tijd )

Terwijl dit Pure Innocence Sassy Skater meisje vrolijk aan het schaatsen is.... Ta-Da ben ik denk ik nét klaar met het snuffelen op de Krea Doe en dat is elk jaar weer een feestje ^_^ Gezellig met mijn crafty besties lunchen en elkaars aankopen bekijken en waar MOET je echt zijn....ik hou van dit soort uitstapjes! PI is gestempeld op Blending Card BY X-Press It en gekleurd met  Copic Markers. De mooie achtergrond is gestanst met de Mistletoe Cover-Up Die-namics die de rest van het jaar ook makkelijk gebruikt kan worden want de blaadjes zijn vrij neutraal.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een nog hele fijne zondag!
Inge



Geen opmerkingen

Back to Top