December MFT workshop bij Doe@Ding

Goedemorgen, gisteren gaven Angela en ik weer een My Favorite Things Workshop bij Doe@Ding. De twee projectjes die de workshoppers bij mij hebben gemaakt zie je hierboven en hieronder. De projectjes van Angela kun je terug vinden op de facebook pagina van Doe@Ding

Voor de kaart gebruikte ik de BB SnowBuddies, stempeslet, dit is denk ik wel mijn favoriete Birdie Brown stempelset van 2019. Ik vind de sneeuwpop, het hondje en het meisje te schattig in combinatie met elkaar. De stempels zijn ook niet al te groot dus erg fijn om in te kleuren. Voor de teksten op de kaart stempelde ik teksten van de BB Toasty Greetings stempelset die weer terug is van weg geweest.

Voor het doosje met chocola mochten de workshoppers vast werken met Die-namics en stempels die aankomende dinsdag in de winkels liggen. Ze gebruikten de Smile Maker stempelset, de Big Smile Die-namics en de prachtige Rose Garden stempelset. Het doosje en kaart zijn afgelopen donderdag al op mijn blog langs gekomen dus details hiervan kun je daar vinden ;-)

Ook volgend jaar zijn er weer diverse MFT workshops te volgen bij Doe@Ding. Al deze dagen zijn de workshops van 10.00 tot ongeveer 15.00 Wacht niet te lang want de MFT workshops zijn snel vol!  Wil je ook graag een workshop bijwonen? Mail dan even naar info@doeading.nl voor alle details.

Hele fijne zondag, ik ga lekker na genieten!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top