hÄnglar and Wings, Snowflakes


Hoi en goedemorgen, vandaag een wrap voor een zakje koffie. Ik bestempelde hiervoor een stuk wit cardstock met de hÄnglar and Wings Snöflingor stempelset. Het sneeuwt hier(nog) niet maar vind dit toch een te mooie set om te laten liggen ^_^ Ik gebruikte diverse tintjes roze inkt om de sneeuwvlokken te stempelen.


Verder stempelde ik met een hele lichte tint roze met de stempelset Bakgrundstext over de sneeuwvlokken heen. De tekst stempelde ik met zwarte inkt op wit cardstock en ponste deze uit met een ronde pons.


Als je het strikje lost maakt dan zit er binnen in een zakje Nescafé Latte, voor een koud moment of gewoon als je er zin in hebt.

Ik wens jullie een fijne maandag,
Inge

3 opmerkingen

  1. Wat een tijd terug dat ik je blog een bezoekje bracht!
    OEPS!
    Maar ik zie natuurlijk wel het een en ander voorbij komen op Instagram...
    Maar wat blijven je creaties een lust voor het oog!
    Topper.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En lekker. Ik ben altijd in voor een latte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top