Mix en Match #39


Goedemorgen! De eerste Mix van het nieuwe jaar ^_^  Ik zocht deze keer een schets uit, een schets van My Favorite Things Stamps nr. 418

Ik bestelde afgelopen weken twee Elizabeth Craft Design Planner Essentials en wilde met deze mallen dan ook mijn kaart maken. Ik gebruikte hiervoor Planner Essentials 26 met de tag en de pocket, ik vind de veelzijdigheid van deze mallen geweldig. Dat ze niet alleen voor planners te gebruiken zijn is een geweldige bijkomstigheid! Ik stanste de pocket uit Doodlebug papier en stemde hier de kleurtjes op af. De leuke teksten zijn van Carlijn Design. Het sprietje is van Joycrafts.


Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijne woensdag voor iedereen!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top