Karin Joan, Blooming


Hoi, leuk dat je langskomt! Voor vandaag heb ik weer een kaart gemaakt met de prachtige Blooming lijn van Karin Joan voor Studio Light.


Ik koos voor deze kaart voor het Karin Joan Collection Blooming A5 Paperpad Green/Blue ( mijn tintjes ^_^) in combinatie met  Stamp & Die Cut Set - BASICSDCKJ01 en 02 en de tekst No Rain No Flowers komt van de  Collection Blooming - Clearstamp A6 - STAMPKJ03


Van het mooie blauw/groene papier sneed ik verschillende laagjes die mooi bij elkaar passen, daarbij koos ik twee kleuren cardstock en maakte ik de laagjes compleet. De blaadjes en de bloem zijn gestempeld op wit cardstock met Versafine zwart en daarna uitgesneden met de bijpassende Dies. De tekst in het wit op groen cardstock is geembost met wit embossingpoeder. Hier en daar nog wat nietjes en bling en het kaartje is compleet.

De Blooming Lijn van Karin Joan is nu verrkijgbaar bij jouw eigen Hobbywinkel.

Ik wens je nog een fijn weekend,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top