May Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

Hoi en gezellig dat je langs komt.  Na een maand afwezigheid door de omstandigheden van het moment is het nu gelukkig weer die tijd van de maand woohoo, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van Mei! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 5 mei 16.00 (NL tijd )

Ik begin vandaag met een super schattig kabouterhuisje, te gek vind ik deze! Ik heb het huisje gestanst met de Birdie Brown Gnome Place Like Home Die-namics uit verschillende kleuren cardstock. Het dak/mutsje gaf ik witte stippen met rondjes van wit cardstock. De leuke tekst plus de lieveheersbeestjes zijn gestempeld met stempeltjes uit de Birdie Brown Hanging with my Gnomies alleen die naam van deze tekst is al te grappig hihi ;-)

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

5 opmerkingen

  1. I love the card and the patterned roof is great! Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute card! Love the white polka dots on red roof! So crafty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! I love the roof on the house!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the dots! What a great idea! I am in love with the Gnomes and their house!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A mushroom gnome house! The cutest! Love this die set paired with the gnomes!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top