May Vault Countdown Day 2

Hee hallo en leuk dat je langskomt. My Favorite Things Stamps steekt een aantal oude sets in een nieuw jasje ( 2.0) Dus heb je in het verleden sets gemist dan is nu je kans op deze te bestellen.

Ik koos voor vandaag voor de Birdie Brown Class Act stempelset, zo een leuke! Ik stempelde haar met zwarte inkt op watercolor paper en kleurde haar met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Voor de achtergrond deed ik lekker weer veel old school scheuren en plakken en gebruikte hier diverse Paper Packs voor. De You Did It tekst heb ik met Versamark op zwart cardstock gestempeld, besprenkeld met wit embossingpoeder en verhit met de heat tool. Eronder plakte ik een klein strookje sparkly goud cardstock.
Naast deze set is er nog meer! Kijk voor inspiratie op het My Favorite Things Stamps Blog
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen!
Inge

2 opmerkingen

  1. Such a great card Inge! I love the green hues you choose for your card. Plus I am a fan of green apples! :) I like the fun layers on your card too and the fab sentiment! I have enjoyed seeing your work the past few days! So fun to discover someone new! Cheers and crafty hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Thanks for sharing your talent.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top