Mix en Match #43


Hee goedemorgen, vandaag met een Mix en Match kaartje. Mariken zocht deze keer de schets uit, het is er eentje met een tag en aangezien ik dol ben op tags zowel op kaarten als los was deze schets een feestje om mee te werken!


Ik stempelde de achtergrond met de stempelset die uit de Spring Kit van Femke Kokke komt met Distress Oxide Stormy Sky. Super gedetailleerd, prachtige set om mee te stempelen! De tag stanste ik uit met een Elizabeth Craft Design Planner Essential en beplakte ik met twee verschillende printjes eveneens uit de kit. De gestempelde tekst en het beertje zijn van een stempelset van The Stamp Market, Bear Hugs.

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijne vrijdag en een goed weekend!
Inge

2 opmerkingen

  1. Ja, he, wij zijn dol op tags!💛 wat een schat van een kaartje is dit, ben er helemaal weg van! Liefs💛💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat beertje dat er zo tussen uit piept, te leuk. Het is weer een prachtige combinatie van laagjes en kleurtjes. Zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top