MFT Color Challenge #144

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Lemon Chiffon, Tickled Pink, Ripe Raspberry, en Jellybean Green. Ik moest bij deze combinatie meteen aan bloemetjes en blaadjes denken dus vandaar mijn keuze voor een bloemig kaartje.

Ik sneed een kaart van 14 cm x 28 cm ( 4,25"x 5,5") rilde deze en vouwde de kaart dubbel. Daarna stanste ik een kleiner wit panel met de Stitched Rectangle STAX Set 1 Die-namics. Hier stempelde ik met Tickled Pink de mooie Floating Petals Background op en plakt deze op de kaart met foam. De bloemen en blaadjes van de Tropical Flowers stempelset stempelde ik met diverse kleuren inkt ( je kunt deze terug vinden in de product lijst hieronder) en stanste ze uit met de bijpassende Die-namics. Ik sneed een panel van wit cardstock en een frame met de Polaroid Shaker Frame Die-namics. Ik rangschikte daarna alles op en onder elkaar en plakte alles op. De witte Love tekst is gestanst met de Lots of Love Die-namics en de tekst Let's Celebrate van de set Little Birthday Notes.


Je hebt tot en met woensdag 8 juli de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

1 opmerking

Back to Top