MFT Hits and Highlights June

Hoi! Vandaag tijd voor de maandelijkse Hits and Highlights. Deze keer in de spotlights Surf, Sand and Sun. My Favorite Things Samps heeft talrijke leuke zomerse setjes en ik koos voor de heel toepsasselijke Sunny Vibes stempelset in combinatie met de bijpassende Sunny Vibes Die-namics.


Deze set vind ik vooral leuk door het vrolijke autootje met de surfplank, cool! Ik stempelde de auto, palmboom en het zonnetje met zwarte watervast inkt op wit watercolor paper. Daarna kleurde ik alles met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen en stanste uit met de Sunny Vibes Die-namics. Voor de achtergrond sneed ik zelf een tag en de fishtail banner en combineerde alles met het zomerse papier van de Summertime Polka Dots Paper Pad en het Fun in the Sun Paper Pad. De teksten heb ik met wit embossingpoeder op zwart cardstock geembost.


Uiteraard past hier een gezellig envelopje bij, deze heb ik bestempeld met het grappige hondje van de Sunny Vibes stempelset.

 
Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden , Pinterest en Instagram.
Hele fijne dag allemaal,
Inge

1 opmerking

Back to Top