hÄnglar and Wings, Bee Happy

 


Hoi en goedemorgen, maandag dus tijd voor een hÄnglar and Wings kaartje. Deze keer gestempeld met de zoete Bisingar stempelset.


De set bestaat uit een jongen en meisjes bij en diverse leuke bijpassende teksten. Ik koos voor het jongetje van de set en stempelde hem op wit watercolor cardstock en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Daarna knipte ik hem uit met een schaartje. Voor de achtergrond nam ik verschillende printjes papier en combineerde dat met het raampje met stiksteekjes.(Single Stitch Line Square Die-namics, deze is helaas retired) De tekst stempelde ik op een rest papiertje, ponste er een gaatje in en hing er een stukje Doodlebug Bakers Twine aan.

Ik wens jullie een fijne maandag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top