hÄnglar and Wings, Sara och Margareta



Hoi en goedemorgen, voor vandaag heb ik kaartje gemaakt met de hÄnglar and Wings, Sara och Margareta stempelset. 


Just Relax, een kaartje wat ik zelf wel kon gebruiken de afgelopen twee weken, daarom was het ook wat stilletjes op mijn blog. Wat een rollercoaster van emoties. Zoals jullie misschien weten heb ik de Ziekte van Crohn, mijn zus en oudste dochter ook. Onze jongste is verleden week ook officieel ook gediagnosticeerd met Crohn...we zijn er allemaal een beetje ondersteboven van en dat is een understatement...Nu duimen dat ze met een goed behandelplan komen vanuit het AMC.

Anyway het kaartje ;-) Ik stempelde haar met Versafine zwart op wit watercolor paper van Florence (Inktense white, smooth) Het jurkje is gepaperpieced met een klein schattig patroontje. Voor de lay out gebruikte ik diverse printjes die goed bij het jurkje passen. De tekst Just Relax is een Die cut die bij het papier zat, allemaal van Femke Kokke.

Ik wens jullie een fijne maandag,
Inge

3 opmerkingen

  1. helemaal mooi is je kaartje geworden ! geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje weer! De creatieve draad weer oppakken lijkt me een goeie manier om alles vol te houden, zo werkt het bij mij toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Inge,

    superlief kaartje is het geworden. Helemaal top!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top