Missees, Hello...it's Your Birthday

 


Vandaag weer een Missees creatie op mijn blog. Vanavond is er een Facebook live te volgen gegeven door de ontwerpster van al deze fantastisch producten, Karin Joan vanaf 20.00 in de Studio Light Creative Community met leuke Give a Way acties. Dus ben jij al fan? Dan zou ik zeker even gaan kijken!


Mijn creatie van vandaag is gemaakt met de Envelope Die Cutting set van de Missees Collectie. Deze mal daar ben ik persoonlijk helemaal weg van. Tal van mogelijkheden en zoveel extra Dies in deze set om je envelopje op te leuken of je kaarten, tags, etc. Bijpassend is het Missees Mixed Paper Pad. Het leuke meisje heb ik gestempeld met de STAMPKJ08 set.


Ik maakte een kado envelopje, in de envelop maakt ik een kaartje met de tekst Hurray en stanste ik de inkepingen om een kadokaart in te schuiven.



As dinsdag 29 september kun je alle producten vinden in jouw favoriete hobbywinkel.

Inge.

Geen opmerkingen

Back to Top