Missees, Hello, how are you?

 


Hee hoi, vandaag twee Missees kaarten. Beiden zijn gemaakt voor twe kaartenmaaksters overzees. Ik hoop dat ze inmiddels zijn aangekomen en dat ze de kaart kunnen waarderen ^_^


Ik maakte twee slimline kaarten en gebruikte voor beide kaartjes de kleinere stempelset, welke dat vind je hieronder in de product lijst. In de sets zitten verschillende mondjes, die heb ik dan ook allemaal gebruikt zodat de meisjes allemaal een eigen uitdrukking krijgen op de kaarten.


Alle meisjes zijn gestempeld met Versafine zwart, dat blijf ik de mooiste en beste zwarte inkt vinden. En als je gaat kleuren met watercolor is dit een perfect inktje. Ik heb de meisje gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen.

Verder gebruikte ik de Paper Elements for Journaling and other big projects. Alle stans vormen heb ik uitgestanst met de Cutting Dies ( het envelopje)

Gebruikte materialen Missees:
A5STANSBLOKKJ04
STENCILKJ01
STAMPKJ08
STAMPKJ09
Carlijn Design Slimline Snijmallen
Versafine Black
Wit garen
Nietmachine
Kleurmedium: Zig Clean Color Real Brush Markers

Ik wens jullie een hele fijne middag/avond,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top