Missees, Merry Little Christmas

 


Heej, vandaag op mijn blog een Missees in kerstsferen. Ik combineerde een aantal merken met de Missees producten en zo krijg je weer een compleet andere uitstraling.


Ik stempelde het Missees meisje in mijn Misti met zwarte Versafine evenals de Hello tekst. Om de afdrukken zo zwart mogelijk te krijgen is een Misti of andere stempelhulp echt onmisbaar. Het meisje is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers. Ik gebruikte diverse stansjes van de Missees Cutting Dies, STENCILKJ01 ( het envelopje) om vormen uit design papier te stansen. Op de achtergrond zie je ook de onwijs leuke Studio Light Grunge Collection STENCILSL224 die ik uit wit cardstock heb gestanst.


De groende hulst blaadjes zijn gestanst met een Die-namics van My Favorite Things Stamps en passen natuurlijk perfect bij dit kerst meisje. De tekst Merry Little Christmas is gestempeld met Versamark en geembost met wit emobssingpoeder. Daarna heb ik het strookje uitgestanst met de fishtail banner uit de  Missees Cutting Dies, STENCILKJ01. 

Gebruikte materialen:
Missees Clear stamps, STAMPKJ08
Missees Cutting Dies, STENCILKJ01
Studio Light Grunge Collection STENCILSL224
MFT Very Merry Paper Pad
MFT Christmas Cheer Paper Pad
MFT Holly Berries Die-namics
MFT Merry Moments stempelset (tekst, Merry Little Christmas)
Basis materialen:Versafine zwart, Versamark, Wit embossingpoeder, Heat Tool, Wit garen, Nietmachine, Foam Tape, Misti

Een hele fijne avond!
Inge

2 opmerkingen

  1. ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosina,

    Wat een leuke kerst kaart is het geworden met deze leuke lijn .
    Fijne Avond
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top