Mix en Match #46

 

Hee goedemorgen, vandaag een Mix en Match kaartje. Deze maand heeft Ellen de schets uitgezocht en ik maakte er een kerstkaart mee.

Het is een mini Mix geworden bij mij want ik gebruikte de meeste producten van My Favorite Things Stamps voor deze kaart ^_^ Alleen op de achtergrond gebruikte is stippelpapier en sterrenpapier van het merk Dini Design, ik kocht deze een tijd geleden bij Doe@Ding. De pinguin en de boom zijn van de BB Holiday Penguin stempelset. Ik stempelde met Memento op Copic vriendelijk papier en kleurde de Pinguïn met Copic Markers en de boom bestempelde ik met de Distressed Patterns en MFT Sour Apple inkt.De balletjes heb ik aangezet met Glossy Accents evenals de oorwarmers van de Pinguïn

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijn weekend!
Inge

3 opmerkingen

  1. Oooh, wat een leukerd is dit! Hou zo van pinguins, enige beesten! Jouw kaartjes is weer een topper, zoals altijd. Fijn weekend!💙💚💙

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er ook bent iets leuks van gemaakt. Ik weet hoe je altijd mrt laagjes werkt, dus ik was heel benieuwd wat jij met deze schets ging doen. Je bent helemaal bij je eigen stijl gebleven. En weer een kerstkaartje klaar: altijd goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd die pinguïn en wat heb je de kaart mooi opgebouwd Inge. Leuk al die laagjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top