hÄnglar and Wings, Merry Christmas

 

Hoi en goedemorgen, wat een heerlijk zonnig weer hebben we dit weekend gehad. Echt genieten! Ik maakte ook deze kaart met één van de stempelsets uit de Pure Happiness Kit 5. Alle stempelsets uit deze Kit zijn vanaf vandaag ook los te bestellen.

Ik stempelde het meisje van de Tomtenissar stempelset op wit watercolor paper en kleurde met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Op het fluffy gedeelten van haar muts deed ik wat Stickles Stardust en liet dit even drogen. Daarna knipte ik haar uit. Voor de lay out heb ik wat geblend met een stencil en Speckled Egg Distress Ink. De tekst Merry Christmas komt van de Kramtomtar stempelset en is geembosd met wit embossingpoeder en een heat tool.

Ik wens jullie een fijne maandag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top