MFTWSC #514, Surprise!

 

Hoi, vandaag weer een leuke schets uitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Ik gebruikte de schets om weer een winters kaartje te maken.

De BB Snow Buddies is een stempelset van verleden jaar maar blijft natuurlijk tijdloos. Ik gaf er vorig jaar een workshop mee bij Doe@Ding en oh wat verlang ik naar die tijd dat je gewoon samen gezellig kon workshoppen, pret hebben met het voorbereiden en ook met het geven! Ik duim zo dat volgend jaar alles weer wat "normaler" wordt...Maar goed, terug naar het kaartje ;-) De mooie Snowflake Window Die-namics gebruikte ik als achtergrond. Het hondje en meisje kleurde ik met Copics en stanste beiden uit met de bijpassende BB Snow Buddies Die-namics. De tekst bubbels stanste ik uit met de Peek-a-Boo Die-namics en hier stempelde ik tekstjes op van de BB Woof Pack stempelset en de Little Birthday Notes.
 
Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het MFT Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D
Fijne avond!
Inge

1 opmerking

Back to Top