MFT Birthday Project, Winter Wonderland

 

Hoi! Vandaag de maandelijkse MFT Birthday Challenge, en deze keer staat de challenge in het teken van het maken van winterse verjaardagskaarten oftewl maak een klein winter tafereeltje op je verjaardagskaart.

Ik stempelde met de BB Toasty Greetings, een oudere stempelset maar daarom niet minder leuk toch ^_^ Ik stempelde van de set één van de pinguins en sneeuwpopjes met het vuurtje en kleurde met Copic Markers. Daarna stanste ik deze uit met de bijpassende BB Toasty Greetings Die-namics. Voor de mooie sterrenhemel blende ik met drie kleuren Distress Oxide en een blending brush en daarna spetterde ik met witte verf eroverheen. De tekst komt van de BB Pile on the Hugs stempelset.
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top