MIx en Match #48

 

Hee hoi, vandaag een Mix en Match post samen met Sandra, Inge, Mariken en Ellen. Deze keer doen we het helemaal anders en gaan we voor een kleurenpalet, we voelden ons allemaal wat beperkt met een schets en dit geeft weer even een frisse kijk op onze Mix en Matches. Mariken bijt de spits af met deze prachtige winterse kleuren.

Ik maakte dit kaartje met vooral producten van The Stamp Market, zoals ik al eerder zei ^_^ een geweldig merk met supermooie Dies en leuke stempels. Voor de achtergrond gebruikte ik de Fantastic Foliage en de Fresh Cut Floral Layering. De Hi heb ik gelaagd uitgestanst met de Hey Hi Hello There en de bijpassende tekst heb ik gestempeld met een stempeltje van de Lots of Litte Words. De kleine tag stanste ik met de Tag'd. Al het cardstock wat ik heb gebruikt komt van MFT.


Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers met deze kleurtjes gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar Sandra, IngeEllen, en Mariken?

Fijne dinsdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top