MFT Color Challenge #157

Hee hoi, er is weer een nieuwe Color Challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Summer Splash, Tropcial Teal, Kraft en Milk Chocolate.

Voor dit kaartje werd ik geïnspireerd door Koren Wiskman, love her style! En ze maakt altijd geweldige filmpjes, deze kun je hier vinden ❤ Het is een slimline kaart geworden, als eerste heb ik de achtergrond met het Wonky Dots stencil en een blenderbrush bewerkt door te blenden met een hele lichte grijze kleur, je ziet het bijna niet op de foto maar het zit er echt ;-) De ballonnen heb ik allemaal uitgestanst met de Balloon STAX Die-namics, waarvan eentje uit wit cardstock en deze heb ik bestempeld met de Happy Birthday Background. De mooie dikke tekst heb ik gestempeld met de Big Birthday Wishes stempelset.
Je hebt tot en met woensdag 27 januari de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes! Ik wens jullie een heel fijn weekend, maak er wat van ❤
Inge


Geen opmerkingen

Back to Top