Mix en Match #49

 


Goedemorgen, het is het midden van de maand dus tijd voor een nieuwe Mix en Match met mijn crafty friends Sandra, Mariken en Ellen. Ik mocht deze keer het kleuren palet uitzoeken en deze vind je hieronder, vind het plaatje zo mooi... lekker zomers ^_^ ik verlang er nu al naar!


Ik maakte een kaart met Stamping Bella's Curvy Girl Loves Coffee, nog steeds één van mijn favoriete Stamping Bella stempels. Mijn koffie momenten koester ik per dag en menigmaal tijdens diverse ziekenhuis bezoekjes het afgelopen jaar sleepte een heerlijke Latte bij de Starbucks mij er doorheen...
Curvy Girl is gekleurd met Zig Markers en ik heb haar lange pyama blouse gepaperpieced met een bijpassende papiertje. Dit is heel simpel te doen door het meisje nogmaals op een papiertje naar keuze te stempelen, uit te knippen en op te plakken. De mooie papiertjes komen bij Femke Kokke vandaan, ik ben gek op haar mooie printjes! Alle andere diecuts zijn uitgestanst met diverse Planner stansen van Elizabeth Craft Designs.


Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers met deze kleurtjes gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllen, en Mariken?
Fijn weekend!
Inge

4 opmerkingen

  1. Prachtig kaartje Ing! En ja, die koffiemomenten, dat snap ik helemaal! Zo belangrijk! Fijn weekend!💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Inge, mooie papiertjes heb je gevonden in de kleuren en het afdrukje is ook gaaf en mooi gekleurd. Zo heel anders weer dan die van Ellen en Mariken! Nu nog even bij San kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top