hÄnglar and Wings, Be A Star

 

Hoi en goedmorgen! Wat een heerlijk weekend zo met de zon en warmte, ik heb genoten. Het voelt als lente, persoonlijk zijn de lente en zomer mijn favoriete tijden van het jaar. Ik heb echt niets met de herfst en winter maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mijn lijf de kou niet goed trekt. Dus kom maar op met die warme dagen ❤

Ik stempelde dit weekend met de hÄnglar and Wings Stora VinterhÄnglar en de Stjärnbakgrund Het jongetje van de set is gestempeld met Versafine Black op wit watercolor paper. Daarna is hij gekleurd met zowel Zig Clean Color Real Brush Markers als TomBow Markers. Daar beide op waterbasis zijn, zijn ze perfect te combineren met elkaar. Voor de achtergrond stempelde ik met de sterren stempel van de Stjärnbakgrund en Distress Ink Tumbled Glass heel licht en met wat extra water. De tekst Be A Star komt van dezelfde stempelset. De papiertjes zijn weer van Femke Kokke ^_^

Wens jullie een fijne dag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top