Karin Joan, Hold On

 


Goedemorgen, vandaag heb ik weer een project gemaakt met de Missees producten van Karin Joan. Ik maakte deze tag kaart om op een cadeautje te plakken.


Ik stanste eerst met het Cutting and Embossing Stencil STENCILSL252 van Studio Light twee keer de tag uit wit cardstock. Met papier uit het Mixed Paper Pad maakt ik een matje en daarop weer een mat van wit cardstock.


Het hoofd van het meisje stanste ik met de Missees basis set BASICSDCKJ03 en hierop stempelde ik met Missees STAMPKJ06 het gezicht. Haar haar is uitgestanst met stansen uit sets  BASICSDCKJ04 en met Missees BASICSDCKJ05 stanste ik de haarband. Daarna plakte ik het geheel op de tag met foam tape.


Voor de mooie details zoals de vlinder, de bloemen en de Hold On tekst haalde ik kant en klare Die Cuts uit het Missees A5STANSBLOKKJ03 Voor de tag aan de binnenzijde haald ik ook een tekst uit hetzelfde blokje.

Al deze materialen kun je vinden bij jouw favoriete hobbywinkel ( for my crafty friends outside the Netherlands, you can find all the Missees products at Simon Says Stamp)

Gebruikte materialen:

Missees BASICSDCKJ03 (basishoofd, shirt en Believe)

Missees BASICSDCKJ04 ( haar)

Missees BASICSDCKJ05 ( haarband)

Missees STAMPKJ06 (gezicht)

Missees A5STANSBLOKKJ03

Missees Mixed Paper Pad, MPPKJ01

Missees Paper Pad, PPKJ03 (hoofd en nek)

Studio Light Essentials STENCILSL252

Hemp Cord zwart

Versafine Black


Fijne woensdag,

Inge

Geen opmerkingen

Back to Top